niedziela, 7 marca 2010

Curry z grillowanej soji i warzyw

Wczoraj natrafiłam na grillowaną soję... nigdy nie jadłam tego wynalazku, ale wczoraj w sklepie była degustacja... i zdziwiłam się jakie to jest dobre :) Kupiłam z zamiarem wypróbowania. W domu jednak naszły mnie wątpliwości jak to zrobić by było jadalne dla rodziny... Ale od czego mamy internet? Weszłam na stronę producenta i ta,ta! mam! ;) Link do oryginalnego przepisu (po holendersku) http://tivall.nl/recept.asp?id=160
A u mnie po naszemu :)

350 g grillowanej soji (kupiłam tą http://tivall.nl/product.asp?id=31)
1 puszka pokrojonego ananasa (opakowanie 227 g)
2 cebulki dymki
2 łyżki mleka kokosowego
1 łyżka pasty curry łagodnej
2 łyżki oleju
400 g mieszkanki warzyw, tzw.Holenderskiej (brokuł, kalafior, marchewka, seler naciowy)
2 łyżeczki posiekanej kolendry
Ryż Basamati

Ugotować ryż na sypko.
Pokroić cebulkę, odsączyć ananas. W szklance wymieszać mleczko kokosowe i pastę curry.
Na patelni (jak ktoś ma woka to jeszcze lepiej) rozgrzać olej, wrzucić warzywa i 3 minuty podsmażyć. Dorzucić kawałki grillowanej soji, podsmażyć jeszcze 2 minuty. Dodać naszą mieszankę mleczka z curry, wymieszać.
Podawać z ryżem.
Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz