niedziela, 16 maja 2010

Pancakes

Znowu wizyta najlepszej koleżanki mojej córeczki i znowu jakaś odmiana naleśników. Od dawna myślałam o wypróbowaniu przepisu na amerykańskie pancakes, gdyby zaplanowała to wcześniej to kupiłabym do tego jagody, maliny lub truskawki... Ale dziewczyny nie narzekały i zajadały te inne naleśniki z syropem klonowym.
Troszkę nie wiedzieliśmy jak je jeść, ani to zwinąć ani złożyć... dziewczyny nie miały ochoty jeść sztućcami więc na końcu wyglądały bardzo słodko :)
Najważniejsze że smakowało i na pewno nie raz wypróbujemy.
Przepis zaczerpnęłam z Moje wypieki




2 szklanki mąki 
2 jajka 
1,5 szklanki mleka 
75 g rozpuszczonego masła 
3 łyżeczki proszku do pieczenia 
3 czubate łyżki cukru 
szczypta soli

Mąkę przesiać, jajka roztrzepać i połączyć dokładnie z mąką, dodać pozostałe składniki, wymieszać. Smażyć na suchej patelni, podawać z syropem klonowym, miodem lub wg upodobania.
Podane powyżej proporcje są dla 4 osób.

1 komentarz:

  1. Witam,

    ogladam Twój blog i zastanawiam się, kiedyż ja ostatnio jadłam pancakes! WIeki temu... Chyba czas zrobić je na sobotnie śniadanie:)

    POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń